280210

hellluuu!
Dålig update igen, men det har inte varit så mycket att skriva om.
var ute i torsdags, blev en lyckad utgång FAKTISKT!! I fredags var jag  först på väla med Danni sen och tränade med Lana, efter de stack vi hem och käkade. fick trevligt besök där, sen tog vi oss till mamma .. men på vägen dit körde vi först "inom" båstad, vi hade inget bättre för oss :) blev en mysig kväll. Liksom igår, spenderade dagen på stan med pappa och Lana, sen hade jag tre klippningar här hemma. Blev filmkväll hemma hos Zsoli, tillsammans med Simon och Frida! :) Vi såg en USEL film.. children hette den, superkonstig?!
vad som händer med mig är ju en bra fråga, film kväll på en lördag? tummen upp kanske :)

idag blir det en mysfika med min älskade Borg :) skulle kanske på bio efter, men får se hur de blir med det.
imorgon är det tillbaka till verkligheten.. PÅ tisdag börjar jag på PRAKTIIIIIIK, wiiiiiieeee! har längtat :)
så om ni behöver klippas och färga håret, SÄG till mig!

I'm happy :)

SKA gå, cio!


 


Kommentarer
Postat av: sanna

färga mig blond? haha

2010-02-28 @ 18:30:56
Postat av: FILIPPA

JAAA :D

2010-03-01 @ 14:31:28
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0