AJ !

JAG HAR BRYTIT EN NAGEL PÅ MITTEN,MEN HELA TIPPEN OCH ALLT SITTER KVAR.. ajajajja :(

ja, dagen blev ungefär som planerat. jag köpte träningsbyxor och träningsskor, sen stack jag och träna i en timme. efter det bokade jag tid med en privat tränare som ska visa mig olika saker på gymmet på lördag :)
känns som man börjar komma igång.
sen blev det en lång promenad med BEA sis' :)  underbart att träffa henne. . efter det lagade jag mat.  och nu blir det mys, en gottefilm kanske?

dagens maträtt:
fullkornspasta
kycklingfilé
kantareller
champinjoner
minigrädde 5%
morötter
flingsalt
broccoli 
grönsaksbuljong

kokade pastan, stekte kycklingen i små bitar, stekte svampen tillsammans med lite smör och flingsalt i en kastrull och när det var klart hällde jag i minigrädden och lät det koka. 
broccolin och morötterna lät jag koka ihop med en buljong. sen hade jag en perfekt och nyttig måltid :) jag försöker hålla mig ifrån pasta, ris, potatis osv men det är ganska svårt att komma med idéer. Men fullkornspasta funkar :) ÄLSKAR att laga mat. 

nej, nu har jag inte tid för datorn mer, kiss &l löw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0