deppigt.

yes, alla hjärtansdag tycker jag är otroligt deppigt. visst, det kan vara mysigt om man har förhållande osv. men för den som inte har det är det bara en dag som får en att känna sig extra ensam, haha! precis som stora sängar...
förra året spenderade jag alla hjärtansdag i stockholm med familjen, då existerade inte dagen på samma sätt. hur biitter är inte jag då?

utbildningen gick kanon :) och ikväll har jag bara myst med paula och daniella. kvalité!
oooh om några dagar får jag min iphone, ohyes! i veckan har jag INGA planer, jag ska plugga i kapp det jag har missat i skolan nu när jag varit sjuk och även ta tag i träningen. NU jäääälvar! SOMMAREN 010.
måste även upp och hämta min sax som kommit! nu kan jag börja klippa ordentligt..
nuu ska jag krypa ner och kolla någon film tror jag. 

sov gott :) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0