månadens nyheter i garderoben, here you go..


fick av pappa idag i alla hjärtansdags present :)
linne från MQ, 199:-

min älskade nya jeansskjorta :)
från H&M Logg 199:-

min oversize skjorta som jag faktiskt fyndade på rean på herravdelningen.
från MQ 120:-

H&M trend är min nya bästis
klänning från H&M trend 349:-

den nya skinnjackan jag köpte i veckan. jag vill bara börja använda den. SOL kom till mig.
Från zarah 549:-

användbar topp, både till vardag och fest. köpte både en begie och svart, men tyvärrr var den begie för stor så den fick jag lämna tillbaka. men jag har redan hunnit använda denna ett par gånger :)
från H&M 99:-

även en av dom sakerna jag köpte i malmö i veckan, tyvärr är den inte så rättvis på bild. men den är helt underbar, tyget är lite hmm " flammigt " eller vad man ska säga. och armarna är "pingvin" arm ..
från weekday 200:-

denna gör inte sig heller direkt rättvis på bilden. men den är sjukt snygg att ha under tunikor, linnen osv. fynda på rea igen..
från MQ special designad 49:-
 
mitt absolut bästa. favorit fynd denna månaden är mitt nya halsband. jag lovar att det lyfter ALLA klädesplagg. IT'S LOVELY! tro de eller ej, men ännu en gång REA :)
från MQ 29:-

min allahjärtansdag pressent av mammsen :D ni som känner mig vet att jag är smyckesfantast och framförallt ARMBAND.
från MQ 99:-

ja alla har den, men jag blev kääär.
från gina tricot 149:-

ja jag HATAR fakeuggs, men jag fryserihjäl om mina fötter och jag pallade inte lägga 2000:-
från skopunkten båda två för 259:-

mina nya träningsbyxor som ser sjukt ocharmiga ut här..
från stadium, nike 350:-

min träningsjacka :) även fyndad på REA.
från MQ 149:-

mina nya träningskor.
från stadium, nike 799:-

från vero moda 399;-



har lite fler saker, men mamma har dom på sig ikväll så det komma upp imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Malin!

gillar skinnjackan starkt! :)

2010-02-14 @ 14:27:08
Postat av: Linda

Vilken H&M hittade du klänningen? Jätte fin :)

2010-02-14 @ 23:08:38
Postat av: filippa

tack :) är supernöjd!



jag hittade klänningen på H&M på kullagatan :)

2010-02-15 @ 11:41:50
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0