photographs



blev att jag tillbringade resterande deleen av kvällen hemma i soffan och fixade massa med musicaa.
lyssnade igenom Rihannas nya album, faktiskt riktigt bra :)
fick nyss ett sms av polskipaula .. jag antar att det går bra för henne såhär stod det
" okej jag tzpl inye absolt bodka ahahahahaha oh kord. aldrig mer :) fyfan leta lite efter aälla"
jag tror det ska stå " okej, jag tål inte absolut vodka. hahaha, oh lord aldrig mer :) fy fan jag måste leta efter alla.
HAHAHAH ! jah, de går bra nú hjärtat.

Kommentarer
Postat av: paula

HAHAHA okeeeej. inte ens jag visste att det skulle stå så, bra att du kan översätta dagen efter :)

2010-02-17 @ 00:15:48
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0