spontanitet, och de gillar vi :)

vilken underbar kväll det blev...
jag kom hem från utbildningen, bytte om till myskläder och tvättade av mig sminket DÅ ringde Lana och sa att dom hämtade upp mig om tio minter för vi skulle till bara vara. på med sminket, kläderna och sen ut till taxin.
det blev en grymt trevlig kvälll med min älskade pappa, Lana, jonas och lanas kompis!
jonas kom lagom tankad haha.. vi var även och hälsa på paula på mcdonalds. någon säger: " hej och välkommen till mc donalds det går bra att beställa " pappa säger: " hej vi vill ha en cheaseburger och en paula filipiak" paula säger " ja jag är här " pappa "men vi vill ha paula " tjejen i luckan: " ja något mer " pappa " ja men vi vill ha paulaaa " paula " ja men jag ääär här i andra luckan , vem är det förresten? " hahahahhaha så sjukt kul!!!!!
dock inte lika kul att återberätta..

MAGALUF BETALT OCH BOKAT 29/6-9/7 med kimsie och paula OH hola baby!!! :D

Kommentarer
Postat av: paula

hahahha !!

2010-02-19 @ 02:25:40
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0