under renovering!

ja, förlåt för att de ser sisådär ut. men det kommer :) orkar inte fixa mer med det nu, tänkte faktiskt krypa ner.  jag har haft fullt upp HELA dagen. Först träning, sen pluggat sen lagade jag mat och fick trevligt sällskap det blev en god sallad och stekt kyckling, jag var nog inte lika trevlig dock, sen fick han bli hjälten i det hela också och köra mig till utbildningen..  sen hem och plugga igen. jag har iaf gjort klart några arbete idag och det känns skönt. bara att fortsätta imorgon.

jah, förövrigt lever min mamma i toffelvärlden igen och hon ska sova hos niklas imorgon. jag hatar att vara ensam!!! NÅGON som känner sig frivillig att umgås med mig imorgon kväll hör av er.. haha! nä, skämt och sido men jag trivs faktiskt inte själv så är det bara.

imorgon efter skolan ska jag träna sen träffa BEA :) DET är på tiden ..

nu ska jag krypa ner, sleeep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0