060101

HOLA!
igår blev en liten spontan utgång.. förfest hemma hos mig tillsammans med Sandra, Jessica, Philip & Jakob :)
Sen tog vi taxi ner till bakom, stannade där ett tag och sen gick vi vidare till Cardinal. SJUKT roligt faktikst.. lite för mycket av det goda dock. men vadå då ;) Jag och Caroline klädde av Fabbe hans kläder och stog och vevade med dom uppe på 3an till slager. . haha! tot flippat.

Kvällens sysselsättning har varit telefonen, jag och Caroline hade ett givande samtal i några timmar :P
Och nu blev jag rastlös såhär vid 02 tiden, så jag lagade pannkakor och snackade med Paula i telefon, min soulmate. Inte för att jag var hungrig eller sugen på pannkakor, men jag hade inget att göra. Så nu har jag frulle iaf.  Mamma har gått och blivit toffel igen, så jag har lägenheten inprincip för mig själv. Hatar dock att vara ensam..

Okej, allmänt nervös för att ställa mig på ett par skidor igen.. trysil vecka 11 :) wie.  meen det kommer nog gå bra, en gång bäst alltid bäst ! ;)

Kan inte bestämma mig om jag ska till Thailand eller hälsa på kära Petter i santa barbara istället :)? inte lätt..

nuuu ska jag hyra hem en film på boxen och krypa ner.

kisss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0