110110

goddagens!
idag är det enbart ångest som snurrar, jag har 100% panik ! orkar inte mer....

förövrigt har jag haft en otroligt rolig helg.
i fredags var jag och carro hemma hos henne sen blev det tempel :)
i lördags var vi hos carro igen, jag carro zsoli och jocke. efter de drog vi till pascha, tempel, cardinal & bakom. det blev en riktigt rolig kväll.
igår var jag först med elin på väla, sen åkte vi hem till henne.. efter de körde hon mig hem till carro där jocke också var. 
vi beställde mat, sen kom danne och zsoli också. vi kollade på två filmer som sög eller så var det jag som var bitter :P  hahha..

SOM SAGT, PANIK, ÅNGEST ......allt är upp och ner. skiter i de nu.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0