220110

hola!
DÅLIG uppdatering igen.. sorry my friends! Ännu en gång hade jag en riktigt bra helg..
lördagen var  otroligt lyckad. Jag, Paula & Daniella var på maria park hos min , pappa. Där befann sig även Jonas & Lana. Vi körde ölspelet med riktigt jobbiga regler, vi drack massa  skumpa som inte riktigt alla kuinde hantera, men inga namn nämnda ..det slutade på bakom och cardinal. Eller iaf jag och Daniella :) haha.. riktig gotte kväll.

Resterande vecka har många timmar ägnats med Carro :) massa mys, O.C maraton! haha.. love it.
idag blir det Bio med mamma calle niklas och carro. TUMMEN UPP!
Har haft körskola nyss och nu ska jag ner till stan med mina älsklingar D.P.E bara K som saknas..ni är bäst.

HÄR MED LOVAR JAG ATT JAG SKA TA MIG TILL SANNA INNAN VECKA 6!
JAG HAR JÄTTE DÅLIGT SAMVETE BABE.. lovar lovar lovar att det ska bli bättring. <3 ;)

lovar även på bättringsfront på bloggen....



Kommentarer
Postat av: sanna

haha, tycker jag låter bra babe :D ses vi ute imorgon? smsa.

2010-01-23 @ 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0