250110

heeeej!
vilken helg vavavavva..  i fredags var vi ju på bio :) den var faktiskt jätte bra. efter de gick vi hem till carro ett tag, sen ringde min pappa så jag gick bort till dom på bara vara ett tag. i lördags var jag och luncha med pappa och lana. sen stack jag hem till carro för att starta festen.. och fest blev  det verkligen. LÖRDAG och fest... sen blev det bakom och CARDINAL fråga mig inte vad som hände. haha
igår kom jocke hit och kidnappade mig.. jag var INTE människa men vi skulle tydligen till landskrona badet.
jag han danne och carro. men baksmällan gick över ganska snabbt efter man hoppat i .. på kvällen blev det filmkvälll hemma hos carro med danne jocke zsoli daniella :) samt tacos käkande.

idag är jag sick.. magiskt ont i min näsa och huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0