010310

jaha, då var vi inne i 3e månaden.. vad händer?!
jo, om 2 dagar fyller kimsie år.
om 4 dagar fyller elin år.
sen är de ju min tur om ett par månader, sen är det dax för flytt, och sen MAGALUF :) tider går så snabbt.
men innan dess tänkte jag klara 1a ring. det hade varit något va?
det lär ju inte funka med det flytet jag har nu.... sjuk igen!

igår blev det mys med alex :) vi kollade saw 6. oh jag gillar dom filmerna, men ändå inte.
sen tog jag och mamma en lång nattpromenad. hade inte varit ute på hela dagen..

oh, på lördag ska jag på barnkalas. . :D till sonja! min lilla sonja!
i veckan har jag inte så mycket planer, lite klippningar, praktik imorgon, träna.. det är så långt jag kommit :)

nu ska jag gå och hanlda, ska laga gooood mat ikväll.

puss på mun'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0