100310

Hej! Kalla mig svikare, jag har glömt datorn helt..
Modevisningen gick great :) Fredagen spenderade jag först i skolan, sen en lååång fika med Milly och Julia. Fördelen med att ha gått i tre olika klasser är att man fått med sig så fina vänner på vägen. Det var en jätte mysig eftermiddag. Sen skulle jag ut och äta samt gå på koncert med min farmor :) efter de kom Zsoli och Danne och hämtade mig, vi skulle tittat film men det blev inte så mycket med det. Lördagen börjades med en tur till Ikea med Zsoli och hans syster, sen skulle jag på BARNKALAS till lilla Sonja. Min lilla prinsessa! Jag och Danni tog beslutet att gå ut. Vilket vi faktiskt gjorde HELT rätt i. Det blev en SUPERLYCKAD kväll.. fast det hade faktiskt enbart med umgänget att göra, för FY vad det är tråkigt ute. Vi började med en förfest/dricka lite vin nere i Niklas lägenhet. Bara jag och Daniella.. sen drog vi ut på stan, vi lyckades röja igenom telegrafen?! pl13, bakom, zoobar, harrys?!? och cardinal. Daniella bidrog som gatumusikant, dansös, shottkanna, kines/japan, baywatch brud, biff, och jag var snäll och ställde upp och spelade in de! haha ..

i måndags blev det skola, sen träning med soffan :) efter de stack jag till Ikea igen.. haha!
igår hade jag praktik, looooove it! Klippte först min morfar, sen fick jag färga min handledares hår!

nu ska jag gå, seee yaa!
kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0