110310

Godkväll :)
Idag har varit en mysig dag rak igenom. . trots att mitt humör är som en bergodahlbana!
Var i skolan, på lunchen gick vi ner och käkade på något nytt thaiställe, helt okej! Efter skolan gick jag och soffan hem till mig för att jag skulle fixa till mig för att ens våga sätta foten utanför dörren.. blev en fika på Koppi, ja vart annars när man är med sophia lundberg som symbolierar koppi ;)
Pappa kom och hämtade mig där sen, vi stack och tvättade bilen samt handlade. Hela familjen utom Lana var samlade på maxi.. mamma niklas calle jag och pappa! haha..
Kvällen har jag spenderat åt god mat  tillsammans med Zsoli, Lana och Pappa.. vi spelade spel och hade en super mysig torsdagskväll faktiskt..  Me like me like.. :)

nu kanske jag borde sova!?!
sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0