180310

hej på er!
träningen igår gick sisådär.. jag har gjort ngt knepigt med mitt knä, så jag kunde knappt göra några övningar?
efter träningen stack vi och hämtade käk, sen blev det en lugn,tyst? men mysig kväll :) såå skönt att det börjar bli varmt ute.. det har varit cirkus 8grader hela dagen. 
var på stan innan med elin och hjälpte henne med hennes balklänning, sen tog vi en fika på koppi. 
påvägen hem mötte jag min underbara morfar :) alltid lika kul att träffa den solstrålen. han bjöd med mig på mat hemma hos dom, som vaaanligt blev jag proppmätt.. 
och nuu är jag hemma hos mamma och bakar kladdkaka,som jag inte ska äta var de  tänkt! när jag satt hemma hos zsoli igår blev jag sugen på att baka helt enkelt.. varför förstår ingen att man inte måste äta upp de man bakar? haha 

jag  borde bli hemmafru.. ELLER INTE !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0