220310

tiden går så snabbt. . jag hinner inte med!
helgen var mys :) tillbringades stora delar med min kära Nellalurk.
Igår jobbade ja på Linnea trädgården för första gången, det gick bra :) riktigt roligt.
Efter jag slutade stack jag hem om och duschade osv, sen hämtade zsoli upp mig så åkte  vi ut till Ängelholm och kollade min bror som spelade match. Så underbart, pappa och mamma kan umgås. Vi stod och pratade gamla minnen. Min fina udda familj! ♥
Senare på kvällen blev det bara mys med god mat och härligt sällskap.

Idag börjar allvaret igen..jag pappa och Lana får inte äta pasta ris och potatis.
Jag ska ta tag i träningen på riktigt igen. Har bara tränat 2 gånger/ veckan knappt nu i ett par veckor.. jag som hade så bra flyt innan. SÅ nu gäller de!

Ska snart möta upp min lilla polski som jag inte träffat på ett par veckor. Oh miss her!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0