260310

hey! :)
oh min vecka har varit så bra.. det har inte hänt något speciellt mer än småsaker piffat till min vardag.
i onsdags slingade jag håret, jag är jätte nöjd. efter de blev det en fika med paula, sen kom zsoli :)
det blev en tripp till maxi också.. ovanligt? sen käkade vi här, efter det blev det en kvällspromenad.
igår var det såå underbart väder! inte nog med att det var sol, utan det var vamt också. jag pappa och lana tog en lång promenad på stranden. . efter de blev det en lunch på pålsjökrog ute i solen. dom tyckte nog vi var allmänt störda när vi frågade om vi kunde få wallenbergaren utan potatismos? haha! hård diet som gäller till den 11e maj! på eftermiddagen stekte vi i trädgården lite, sen följde jag med zsoli när han skulle tvätta sin fina bil. 
blev lite annat spontant på vägen som vanligt.. haha!
på kvällen hade dom clubkväll på MQ, fick en disel t-shirt, en scarves och en topp som jag ska ha på mig på monsterutgången på lördag!!! haha
efter clubkvällen blev det bara vara, pl13 och helsing. Sen lämnade jag paula och stack hem och la mig.


Kommentarer
Postat av: R

varför ska ni just hård banta till den 11 maj?=)

2010-03-28 @ 12:25:51
Postat av: R

varför ska ni just hård banta till den 11 maj?=)

2010-03-28 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0