280310

haje!
gårdagens utgång spårade totalt.. men den blev väldigt lyckad. det är farligt att känna bartendrar, för drickan blir så mycket billigare vilket i min hjärna säger köp mer "sparade ju in pengar på den förra drinken!" vilket resulterade i en monsterfylla! haha.. först förfest hos sofie, sen stack vi ner i stan. jag och paula gick in på cardinal och tog stämpel, sen gick vi till pl13. galet mycket folk.. vi gick tillbaka till cardinal sen. resten är rätt svart...!! när vi vaknade imorse var allting upp och ner.. zsoli hade fötterna på kudden? badkaret hade flyttat sig, allting hade vält som fanns i duschen, mitt totteband låg i andra sidan rummet? vad fan hände?!?! och det värsta av allt är att ingen av oss minns... hrrrm. paula körde på billig hemfärd inatt, farbror blå!

idag har jag fixat mina naglar :)
och nu sitter jag och överväger om jag ska på krogbowlingen?


krogbowlingen 08

krogbowlingen 09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0