060510

jag hade en underbar födelsedag igår.
började med att zsoli, mamma och calle sjöng för mig 5 på morgonen innan zsoli skulle på jobb.
fick fina presenter :) sen gick jag till skolan, blev uppvaktad där också.
efter skolan gick jag hem ett tag, sen hämtade zollan upp mig .. vi lämnade in lite papper på helsingborgshem, yes :D åkte runder i stan, fixade lite småsaker. sen åkte vi ut till pappa, sen kom mamma niklas calle morfar lana farmor :) helt underbart att ha alla samlade.

detta har jag fått:
- en bikini som jag önskat mig
- en raffe keps :)
- ett linne
- converse, eller pengar till convere rätttare sagt..
- en sjukt fin klocka
- presentkort på ikea
- mina älskade filippa k kaffemuggar
- massa fina smycken av mina vänner
- en tröja
- ansiktsbehandling
- biobiljett + en biodejt
- en viktoria secret bodylotion
- pengar
- skumpa
m.m :)

av min älskling fick jag en thomas sabo barlock med ett hjärta och en nyckel på och ett annat jätte fint armband.
kommer foto :) oh han är bäst.


btw, mamma har letat överallt efter converse till mig. det finns inte i hela stan, vet någon en siida där man kan beställa vita höga converse?
förutom nelly.se larudotte.com ellos.com?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0