180510

hola!
klart man är sjuk när soolen skiner.. har åkt på en dunder förkylning, wihoo!
nuuu börjar det verkligen dra ihop sig för flytt.. för någon dag sedan fyndade vi ett matsalsbord, och sex stolar :) riktigt nöjd. idag ska det nog börja målas! för övrig är det typ en vecka kvar i skolan.. sen har vi inga lokaler att vara i längre.  bra jobbat där petri!
idag är inte min pojkvän rolig alls, jag som behöver bli underhållen.. men han vill inte ens svara på mina sms? haha .. stackars mig. nu när jag är sjuk och ynklig.
jag kan inte bestämma mig om resan, om drygt en månad är det dax för mallis med kim. men jag vet inte hur vi ska göra.. fast värme hade inte varit fel!

nu ska jag plugga lite, see yaa!
kíss and love


jag saknar min bror och mina älskade vänner!


Kommentarer
Postat av: molle

jag träffade calleballe på stadium idag, fan va stor han börjar bli!!!!!!!! lillebror o lillasyster <3

2010-05-19 @ 23:27:58
URL: http://mollegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0