030111

MEN god fortsättning på er :) och välkomna till 2011 i min blogg. Nystart kanske?
Nyårs afton firades med Daniella, Jessica, Hannah, Johanna, Markus & Zsoli hemma hos hannah.
Vi hade det super trevligt och åt jätte god mat.
Saknade dock polski otroligt mycket. men hon ringde och jag fick höra att hon hade det grymt bra, så det är ju inte fy skamm. :)

Jag har tre nyårs löften och jag tänkte hålla dem.

* jag SKA spara pengar så att jag och min skatt kan åka bort över jul & nyår  detta året.
* jag tänker träna och se till att gå ner i vikt till sommaren och sen hålla det. tänker även dela med mig från och med idag i bloggen.
* jag tänker fortsätta detta året lika bra som höst-terminen i skolan. om inte ännu bättre.

det kan väl inte vara så svårt att hålla, eller?


jag på nyår.



haha, jag zsoli daniella och markus.

alla tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0