060111

hi! :)
blev ett senare inlägg idag. kan väl inte säga att jag har haft fullt upp, men jag har umgåtts med zsoli hela dagen.
startade dagen med träning, sen en välvårdande dusch då jag schamponerade håret med silver schampo och peelade hela kroppen, hade även inpackning i håret i 10 min. intressant va? lite ompyssling skadar aldirg.
vi var en sväng på ikea i hopp om att göra om vårt sovrum ( jag var iaf ) gick sådär, utbudet sög!!!

nu myser vi bara i soffan och ska väl snart krypa ner.
imorgon ska jag ju till optikern, längtar faktiskt. sen ska vi tvätta hela dagen. det längtar jag också till, för våra sängkläder är så snuskiga och jag älskar att sova renbäddat.
jag tycker jag delger er otrolig info idag. haha, håller ni inte med?


bjuder på en bild på mig ifrån julafton .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0