080111

då har man blivit gucciägare. . eller ja, iaf av ett par gucci glasögon.
är super nöjd, då jag testat grymt många.

ikväll kommer simon och frida hit :) vi ska äta och dricka lite gott var tanken.

igår slarvade jag med både träningen och maten..
jag drack en shake, men resten åt jag mat. och drack ett glas vin.
tränade inte heller. men man behöver ju inte leva som en militär för att
man går ner i vikt, aigt? haha.

skriver mer imorgon, för då blir det träning osv :)
vi ska även kika på min/vår drömlägenhet. vi ska inte köpa den. och jag hoppas inte den är lika
fin i verkligheten som den är på bilderna. för då blir det inte roligt att komma hem.. haha.


bjuder på en bild på mig och soph! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0