090111

hola.
vi hade en jätte trevlig kväll igår. vi spelade spel, sjöng singstar och gjorde charader. tog även en sväng på stan. mindre roligt.

träningsfronten:
jag har inte varit på gymmet i helgen men vi har gjort situps, armhävningar och kissande hunden.
har även druckit lite vin, men skippade kladdkakan igår. bra va?
åt dock pizza ikväll, men de skadar väl inte? har redan fått positiv feedback om att jag gått ner i vikt.
och nyinköpta kläder är dessutom  lössittande ( kan man säga så? ) haha. ja, men så jag vill resumera denna veckan som väldigt postiv,det har verkligen visat resultat. det gillar vi. nu är det bara att fortsätta så.

har ni några bra träningstips?

veckan som kommer:
ja imorgon börjar skolan igen. fast vi början den väldigt soft med en dag från 9-11 på en föreläsning hos maria nila. efter det ska jag till gymmet. sen träffa emmy på en fika :) på kvällen blir det mat hos zsolis farmor och farfar.
annars blir det skola, gymmet, börja springa, träffa andrea och annat trevligt.


sov gott där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0