160111

hey you!
förlåt för lite kass uppdatering. har varit rätt upptagen i helgen faktiskt.
jag och pappa har meckat en massa.. :)
i fredags var jag och zsoli hemma hos pappa, vi åt pizza, spelade kinekt på xbox - skit roligt & skit jobbigt!
sen kollade vi på en halvkass skräckis, sen somnade vi.
morgonen började med att zsoli stack till jobb och jag och pappsen körde och handlade bullar och åt riktigt god frulle. sen fixade vi där hemma hela dagen. på kvällen kollade jag och min man på film, the blind side grymt bra film faktiskt.
idag började vi morgonen med att ta det passet jag skulle kört i fredags. rygg och bröst.
zsoli är absolut världens bästa PT. han visar mig precis hur jag ska göra och vad som är bra för mig. och han peppar mig verkligen, helt underbart!
ikväll har jag haft klippningar, pluggat och varit ute och joggat igen. det gick betydligt bättre denna gången än vad det gjorde sist.

nu sitter vi i soffan med varsin dator och jag försöker formulera mig på bästa sätt? men jag kan verkligen inte skriva idag. är helt flummig i händerna och hjärnan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0