dag 1.

jag har köpt nutrilett & faktiskt hört mycket bra om dom. Jag tänker ersätta två måltider per/dag till jag känner att jag gått ner tillräckligt. sen tänker jag gå ner och hålla det med hjälp av träning.

Måndag, första dagen och jag känner mig sjukt peppad. Jag är inte den som tycker jag är tjock, men jag är otränad och har lite överflöd här och där. Jag vill dela med mig för att det peppar mig ännu mer, och om det hjälper mig kanske det kan vara till någon hjälp för någon annan där ute?
Mitt mål är att gå ner i midjemått framför allt, det som visar på vågen är mest trams även fast det svider.
Efter som jag tar nutrilett är det viktigt att jag dricker väldigt mycket vatten och äter frukt. Jag har läst på olika hemsidor att man absolut inte ska äta frukt för att det innehåller för mycket socker osv. men eftersom jag tränar behöver jag engergi.

Måndag:
-vaknade 11. tog en nutrilett + en lose it. ( lose it ökar presstationen och fettförbränningen, man får även en mättnads känsla. jag har kört på dom rätt länge och jag älskar dom)
-gick till gymmet. varvade mellan kondition + biceps och triceps i två timmar.
- åt en banan.
- la mig på spikmattan i 40 min.( spikmattan är bra för er som vill bli fastare, bli av med slaggprodukter=celluliter och även slappna av, lägg dig ca 15 min/dag på varje utsatt ställe. tro mig det hjälper. celluliter är endast slangprodukter och  döda celler som samlas på ett ställe. cirkulationen behöver komma igång och det är där spikmattan gör sitt. det behöver även vätska så drick mycket vatten) 20 min lår och rumpa 20 min framsida lår. AJAJAJ, det känns.
- tog en shake och drack ett stort glas vatten.

ikväll blir det mat.
och avslutar kvällen med abslidern. 3x15.

jag måste komma ihåg att dricka mycket vatten för det är där mitt stora problem ligger.
nyckeln till det hela ligger i kondition och vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0