dag 2.

mitt mål för denna veckan är främst att börja få upp min kondition. det är ju löpning, promenader och allt som ökar pulsen som förbränner. sen efter det vill jag börja bygga lite muskler.

tisdag:
vaknade vid 10.
tog en shaker vid 11 + 1 lose it. drack ett glas vatten.
tränade kondition och lite mage på gymmet i 1,5 timme.
tog 1 äpple.
nu ligger jag på spikmattan fram och baksida. ca 40 min.
ska snart ta en shaker.
ikväll blir det 12x3 sit ups, 10x3 armhävningar (JAG SUGER PÅ DET) & 1 timmes promenad.
samt en vanlig måltid.

ni är ju faktiskt en del där ute som läser min blogg, varför kommenterar ni inte?
gillar ni att jag skriver om min träning osv? kom igen!! har ni några tips?


Kommentarer
Postat av: Malin Paulsson

Här får du en liten efterlängtad kommentar filippa, trogen läsare som jag har blivit! :) Men nu för den mer positiva anledningen.. ;)



Men iafall, blir jävligt pepp av träningsinläggen jag som önskade mig massor med nya träningskläder i julklapp startar nästa vecka! Grymt pepp, nu kör vi, fortsätt så :)

2011-01-05 @ 22:22:47
Postat av: filippa

det är bra du tar tag i det malin.

haha, ja det är bra att det gått över till det positiva. roligare så ;)



skönt att höra. känns ganska enformigt att skriva om det, men man blir jäkligt pepp när man ser resultat. fick total ångest efter jul när man gått upp 1,5 kg..

NU KÖR VI ;)

2011-01-07 @ 00:13:19
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0