dag 3.

ställde mig på vågen idag och över min förväntan har jag gått ner lite mer än ett kg. :) och så tänker jag fortsätta.
riktigt jobbigt att jag missade att ta min lose it imorse för nu sitter jag och är hungrig..och tittar på lailas home delivery. bra där!

-vid 12 tog jag en shake. jag vaknade sent, så det blev senare än vanligt.
- bagav mig till gymmet och tränade kondition och lite lite ben.
- när jag var klar åt  jagtvå clementiner.
- tog en shake vid 15. och avslutade med ett glas vatten och ett äpple.
- ikväll blir det mat :) tänkte göra någon kyckling-gryta med gnocci (pastapotatis)
- och avslutar med abslidern. 3x12

jag hade tänkt variera vilka måltider jag byter ut.
nästa veckan börjar ju skolan och då får vi ju skolmat. känns onödigt att betala men inte äta?
får se hur jag gör där. men eftersom det är jag som lagar mat här hemma kommer det nog bli grymt jobbigt att laga mat men inte äta den?


Kommentarer
Postat av: sara,

vad kul att din träning går så bra för dig =)

men vad väger du nu då? :)

2011-01-05 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0