dag 4.

har glömt att skriva vilka/vilken smak jag tar av naturdiet. ( jag har dessutom skrivit nutrilett innan, vilket var fel)
jag har både smakat smultron vanilj, den var super äcklig, sen köpte jag vildabär, den var helt okej.. men idag testade jag choklad, den var SÅ mycket bättre. jag blandar dom med vatten för att få snabbare effekt. för att få godare smak kan man blanda dem med mjölk, men har då långsammare effekt.

torsdag:
-idag tog jag en shake och en lose it.
- gymmet 1 timme, kondition + axlar.
- käkade ett äpple när jag kom hem.
- tog en shake vid 15.
- åt ett ägg vid 17.. ( usch )
- åt fondue ikväll :)

jag tänker inte göra några avancerade övningar ikväll.  jag har träningsverk i magen och resten av kroppen. så det får vila tills på lördag :)

mätte även med måttband överallt idag, det har också visat sina små spår. någon cm här och där är inte dåligt på 4 dagar tycker jag :) fick en fråga vad jag väger nu, jag tycker det är ett litet känsligt ämne. men ska suga på karamellen i några dagar, så kanske jag delar med mig det sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0