HISS ELLER DISS

Hiss:

- Tan in a can ifrån maxi. 160:- sjukt bra BUS. man sprayar en gång och får en sjukt fin färg.
- Killar som sminkar sig, MÅTTLIGT!! ja, varför skulle inte killar få använda fondation och solpuder? har dom dålig hy, eller inte känner för att sola är det ju ett utmärkt sätt. och tjejer, tänk efter.. alla gånger killar klagar på att man tar lång tid på sig framför spegeln.. de kan nu inte längre säga något.
- Årets accessoarer, såå snyyga. keep gooing.


Diss:

- Folk som klagar på att man är "uppklädd på gymmet". Japp, jag är sminkad på gymmet, men jag pallar fan inte sminka av mig för att gå dit? sen sminkar jag dock inte mig för att gå dit. och varför ska inte min rumpa få se "bra" ut när jag är där? sluta bry er så mycket.
- Folk som hänger ut hela sitt liv på facebook.. det finns gränser snälla ni.
- Folk som gnäller PÅ facebook, OM vad man uppdaterar. ta bort mig som vän? bry dig inte? vill jag skriva att jag älskar min påg, så gör jag de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0