min älskling ♥

för ett år sedan var dagens höjdpunkt att gå till gymmet, för där var du.
jag har nog aldrig varit så motiverad till att träna som då.
min bästa vän var då mobilen, vi messade dag in och dag ut.
men ändå var jag övertygad om att det aldrig skulle bli vi.
idag bor vi ihop. delar allt. och jag skulle inte klara en dag utan dig.
vi har varit tillsammans i 9 månader idag.
du förgyller min dag. du är min andra halva. och utan dig fungerar jag inte.
som jag sa till dig inatt, du är den första jag vill berätta saker för, jag vill dela med mig
allt till dig och pussa dig varje sekund. du är inte bara min pojkvän, sambo och livs kärlek, du
är även min bästa vän.
det känns så lamt att säga att jag älskar dig av hela mitt hjärta, men det är verkligen vad jag gör.
du är det finaste jag vet zsolt vaszi. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0