myskväll

optikern gick sådär.. har skav på hornhinnan och fick en ny tid på fredag.
måste komma utan linser och ska även testa ut glasögon. hon
var orolig för mina ögon, och skaven kan bli kroniskt och då kan jag inte använda linser mer.

efter optikern stack jag och zsoli upp till la pizza. han beställde en pizza och jag en grekisk sallad med kyckling. super gott, men inte värt så mycket pengar som vi la? 180:-
sen tände vi massa ljus och satte igång mysmusik i sovrummet, vi har bara pysslat om varandra och haft en underbar kväll.

det blev ingen promenad, men jag gjorde situps och armhävningar. jag är så sjukt peppad denna gången och det finns inte en chans att jag tänker sabba detta :)
för övrigt, spikmattan har hjälpt redan?? sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0