310611

hajeh!
kanske inte varit välrdsbäst på att uppdatera, sen jag lovade er sist. men jag har så mycket plugg att jag inte är så mycket till människa.
jag unnade jag mig själv några extra timmar och gick och gjorde naglar hos johanna. jag är super nöjd och det känns så skönt att ha naglar igen. imorgon är sista dagen på praktiken för denna terminen, vilket kommer kännas sjukt tomt i sommar, onsdagar är ju veckans höjdpunkt i vanliga fall. och idag gjorde jag sista dagen i skolan, har bara lite små ärenden där nästa vecka. på torsdag kommer min älskade kusin matilda hit och ska sova här hela långhelgen. det ska bli så sjukt kul, vi får se vad vi hittar på :)

ska försöka skriva lite mer i veckan. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0