i'm back!

Jag har haft så otroligt mycket nu de senaste månaderna. Jag har fyllt år. firat zsoli. firat bea. varit i köpenhamn en helg med min mamma. plugga värre än någonsin. haft en bruduppsättning. jobbat en massa. haft födelsedagsfest med släkten. haft födelsedags fest med vännerna. tagit årets första glas rosé. fått min efterlängtade systemkamera av min älskade pappa. fått robyn biljetter av min älskling. äntligen piercat mig i tragus efter ett antal års tjat tack vare min älskling. fått årets super goda escada parfym. hittat min nya soulmate parfym. viva la juicy juicy couture. köpt viva la juicy juicy couture.

jag kan fortsätta hur länge som helst, för det har verkligen varit händelserika månader som sagt. men nu tänkte jag att jag skulle bli lite aktiv igen? otroligt att jag har några tappra läsare varje dag fortfarande.
nu ska jag försöka att inte svika er.. och framför allt inte mig själv, jag mår bra av att skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0