3 olika sätt att äta pepparkakor

jag älskar pepparkakor och där med älskar jag dem i alla olika variationer. så jag tänkte jag kunde ge mina tre bästa tips på att servera pepparkakor i olika former till olika tillfälle.

Fest tipset:
1. Gör vanlig pannacotta och när den är färdig för servering toppar du den med finkrossade pepparkakor.
Ett lager som är ca 3 cm. det blir ljuvligt gott och smakar väldigt festligt. perfekt att bjuda på glöggminglet.

Tilltuggs tipset:
2. Den nya klassiker, pepparkakor med ädelost. jag vet att många är skeptiska. men oj så gott det är. try it!

En lite lyxigare frukost:
3. servera pepparkaksfil med krossade pepparkakor på toppen ( istället för musli ) dekorera de sen med en hel pepparkaka. det blir super gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0