jul med cocacola

sjukt jag har inte riktigt hunnit med i år... det är så många som redan börjar julpynta.
och igår var det julmarknad på råå?
men när jag får min riktigt första julkänsla varje år är när coca cola har lanserat sin nya julreklam och man ser den första gången. det gjorde jag igår, årets coca cola reklam kom på bion vilket verkligen innebär att julen är här.
på söndag är det första advent och jag måste springa ner i källaren och leta fram våra julsaker. jag älskar faktiskt julen. fast i år får jag bara de bästa delarna, allt mys. jag slipper stressen och hysterin. kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: idaaaaaaa

Du är rolig du...skönt någon får värme då!:)

2011-11-22 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0