min diet

så kommer vi till det roliga som ni säkert undrar hur det går... min diet?
jo, det går inget vidare. efter göteborg gled jag lite ur banan, svårt att hitta tillbaka och hålla mig borta ifrån maten. men jag tar fortfarnade mina shakes och bars. försöker äta nyttigt. men det händer ingenting!!
imorgon ska jag prata med min kostrådgivare, för detta börjar bli lite tröttsamt och det  tar väldigt mycket på mig.
i måndags var jag på en så kallad pt. fick en speciallgjort program för mig som jag ska följa när jag tränar. jätte bra övningar. de ska jag göra 3 gånger i veckan samt träna kondition 2-3 gånger. skulle egentligen varit på mass 06.30 imorse, men det gick inte. jag var alldeles för trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0