min diet

får en del frågor hur det går med min diet, hur jag mår, hur mycket jag fortsatt gå ner och vad min målvikt är.
min målvikt vill jag inte gå ut med ännu.

dieten rullar på, men jag står still på samma vikt som för några veckor sedan. men fettmassan har sjunkit ordentligt. vilket är ett tecken på att jag byggt mycket muskler. och som alla vet så väger muskler mer än fett.
det är inte så konstigt med tanke på att jag nästan tränat 5 gånger/ vecka och det nästan enbart varit styrka. därav är det dax för mig att kombinera det med ännu mera konditionsträning.

mitt mål med denna dieten är inte att rasa ner i kilo. utan det är att känna en förändring. jag har tappat mycket i mått, fett och jag mår så mycket bättre. det är de absolut viktigaste för mig, välmående. jag känner mig frisk och pigg och min kropp mår bra.

för jag vet ju med mig att jag är inte "tjock" och mitt mål är inte att bli super smal. men dock vill jag bli fast, slimmad och trivas med mig själv. framför allt: må sunt!

i dagens läge äter jag 1 shake på morgonen, 1 bar till lunch, en frukt under eftermiddagen, något slags protein ( kyckling, ägg, keso eller kalkon ) om jag tränat och sen en tallrik med protien ca 100 gram och sedan vattengrönsaker och grova grönsaker med någon vinegrette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0