godnatt

idag har för övrigt varit en mysig dag med massa givande minnessamtal om goda tider.
bravader, fyllehångel och massa skratt. fikan var med daniella, johanna back och johanna dahlgren. verkligen en inte så vanlig kombo, vardaglig kombo kanske jag ska säga men ack så trevligt!

ikväll kom katta hit på en kopp te, mys i soffan och lite snack. ett bra avslut på kvällen trots att jag kommer springa på toan hela natten efter dessa kopparna.
något jag för övrigt saknar är mysiga te koppar, det är ingenting som finns i detta hemmet men ska väldigt snart införskaffas så fort jag snubblar över några som faller mig i smaken. att dricka te ur en fin och smaklig tekopp höjer mysfaktorn så.

nu ska jag krypa ner sidan om min älskling och försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0