hey you

sitter i soffan, vilket jag inprincip gjort hela dagen känns det som. har precis kokat mig en kopp kaffe som jag ska dricka alldeles strax. vid 8 ska jag ha möte på aktiverum.
jag är så lycklad att jag får tugga tuggummi, dricka kaffe och te. annars hade jag inte klarat detta. och all denna mat som är på tv hela tiden gör mig galen. men jag kommer klara detta, jag vet de!

oh jag vill så gärna att mitt id smink ska trilla ner i brevlådan nu, tycker ändå det har gått ett bra tag? men det kommer väl snart. hoppas det är rätt färg då också.


Kommentarer
Postat av: d

vad är det för diet du går på? hade varit roligt om du skrivit ett inlägg om det :)

2011-09-17 @ 21:04:41
Postat av: filippa

jag skrev ett inlägg om det längre upp :) och kommer fortsätta skriva lite efterhand!

2011-09-20 @ 08:02:59
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0