kvalitetshelg

i fredags var de full rulle på salongen. jag hann mer massor men ändå inte.
bland annat en mysig lunch med min mamma och moster på etoile. jag åt mitt första mål och det var ljuvligt.
innan jag gick hem för dagen slängde maria in en toning i mitt hår, jag är super nöjd. trivs så i denna "mellan" färgen. jag brukar ju alltid få ett ryck att färga de mörk till hösten, men jag måste hålla mig nu eftersom jag vill vara ljus i thailand samt bal och student osv.

på kvällen efter salongen stack jag och zsoli och körde ett benpass. och JA det känns som fan nu! efter de blev det bio. friends with benefits. super nöjd med vårt val, helt klart värd att se.

igår jobbade jag, och sen blev jag hämtad av min skatt. snabbt hem och bytte om. sen stack vi ner till madame mustach där vi hade bokat bord. så himla god mat. för min del blev det oxfilé med en sallad till + en ramlösa. efteråt gick vi till helsing. där zsoli tog en öl och jag en ramlösa. är ni inte stolta över mig?
mätta och belåtna la vi oss och somnade gott efter en mysig kväll.

ikväll kommer matilda och sophia hit, vi ska jobba lite till med projektarbetet.


bortsett ifrån mina intensiva ögon, och bilden överlag så syns min hårfärg ungefär iaf.
vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0