PÄLSVÄST

är så sur.. inte nog med att jag fick hem 2 pälsvästar. nä, då är dem i en helt annan färg än hur de såg ut på bilden? när jag ifrågesätter dem påstår dem att det är samma färg? sen kommer dem med något så bra som " den är jätte snygg till jeans och svart" ja, men allvarligt talat så skiter jag i det när jag har valt efter dem bilderna på hemsidan och när jag får hem den så finns det inte en likhet? jag förstår ju självklart att det inte kan bli identiskt.. men ja, någorlunda. eller så får man informera om att de ser olika ut på bild/verkligheten.

 
(den andra bilden är den jag fått, den är ännu mörkare i verkligheten, lika va?)

Kommentarer
Postat av: Malin Paulsson

Jag tycker din är lätt snyggare än den på bilden! ;)

2011-09-28 @ 19:44:53
Postat av: paula

jaaa den är ju mkt snyggare i verkligheten?! finare färg

2011-09-30 @ 20:05:11
URL: http://paulanicolef.blogspot.com
Postat av: filippa

kanske, men jag har redan skickat tillbaka dem! haha

2011-10-03 @ 09:12:50
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0