tuesday

kom precis hem ifrån väla, jag och pappa har fixat massa småsaker, bland annat har jag köpt ett par träningsbyxor och en träningsjacka. älskar ordagrant nike's träningskläder, de är skönast och absolut snyggast.
idag är jag hungrig, sugen på mat. massor av mat.
igår syndade jag, stort. men jag är ursäktad och jag gottgjorde de igen. jag har lingonvecka, och då MÅSTE jag ha socker. och då menar jag MÅSTE. det finns ingenting som kan ändra mig. jag försökte. på alla sätt. men ingenting kunde stoppa mig. det blev några skedar Ben & Jerry glass och det smakade ljuvligt.

jag hade tränat på eftermiddagen. jag gick ut och gick i 49 minuter efter och jag tränade imorse. så nu tror jag iaf att jag förbrännt bort de. hoppas jag.
nu sitter jag hemma hos min älskade pappa, och fasar för torsdagens vägning. (inte för att jag åt b&j igår, utan för att jag känner att det inte hänt så mycket) men men .. det blir bra så småning om.

nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0