GOD JUL & GOD FORTSÄTTNING

Hoppas ni hade en super mysig julafton. 
Jag har haft lyxen som vanligt att fira jul i två dagar i rad. Fått så mycket fint till hemmet. 
Nu är det bara drygt en vecka tills jag flyttar, ska bli kul att få inreda något på nytt. 
Imorgon blir det raka vägen ut till Ikea och göra av med presentkorten man precis samlat på sig.  Ska även springa runder i lite andra butiker och köpa på mig massa saker jag behöver innan det tar slut.
 
Ikväll blir det mat, mys & vin hos Lurken. Så längesedan jag träffade tjejerna. 
 
Imorgon börjar REAN vilket innebär JOBB.... älskar sånna dagar, då är det som mest fart på gala galna shoppare som har tålamod att ta sig ut till väla.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig jul, puss & kram till er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0