I'm me and it's all i can be

Har haft en fin helg med massa mys. Gårdagen var jag omringad av massa fina människor hemma hos mig. Vi drack lite vin och snackade nostalgi och annat skit. Blev en ganska tidig hemgång. Vilket var mer än tur. 
 
Idag har jag jobbat och när jag kom hem tog jag ett långt varmt bad. NJÖT av egentid för första gången på riktigt länge. Rensade tankarna och bestämde mig för att detta var sista dagen som jag lät andra förstöra. Man kan inte ständigt låta andra rasera det du stadigt byggt upp. Jag är alldeles för bra.
Jag är ingen bitter människa, tvärt om. Jag låter sällan andra förstöra mig. För mitt eget bästa och även för min omgivnings skull lägger jag allt bitter skit bakom mig. Jag är så trött på allt gnäll. Dags att göra saker för mig själv istället för andra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0