Tradition

Jag har lite kämpigt med de här att inte fira jul, eftersom jag älskar julen. Så kanske dags att sluta vara bitter och börja njuta av alla mysa intryck som
Julen har ett erbjuda.
Sitter nu på bussen ut mot Höganäs för att möta upp farmor för vår årliga tradition. Vi ska gå i butiker och leta julklappar, luncha & sen julbaka. Det brukar även bli massa annat mys & vi är världsbäst att göra allt vi inte borde göra och prata om allt annat än de vi borde prata om så vi glömmer hälften. Idag har vi skrivit en lista på allt vi måste fixa och prata om.

En liten poängterare i detta, som jag nämnt i tidigare inlägg så är farmor en av mina bästa vänner som jag pratat mest med. Ringde henne nyss och sa att jag ville att hon skulle göra en macka till mig och ta med eftersom jag inte hann äta.. När hon svarar i gengäld att hon redan hade gjort de, känner man varandra väl då? Oh min älskade farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0