2011-2012

nytt år, nya möjligheter brukar man väl säga?
2011 var ett kämpigt år som öppnade många olika dörrar och slöt andra. jag är glad att få lägga det året bakom mig med ett stort kliv in i det nya. detta året känns redan som om det kommer bli så sjukt bra. och det kunde inte börjat bättre.
i thailand den 4/1 förlovade jag och zsoli oss, inget som var planerat sedan innan men är så otroligt lycklig att det blev så. jag vet att detta året har så sjukt mycket att erbjuda och det är dags för mig att välja rätt vägar.
allt förberedande inför den efterlängtade studenten med allt som inkluderar, balklänning, festplanering, studentresa, studentklänning och allt annat fixande. jag ska tävla inom frisör. jag har bestämt mig för att göra delprovet. coldplay i stockholm. och detta är bara en början och det finns ingen annan än jag själv som kan hindra mig till mina framgångar.

jag älskar redan 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0