hey you

det var inte igår. . . och sedan jag skrev sist vilket var en evighet sedan så har det hänt så sjukt mycket.
jag hade en helt underbar så kallad jul innan vi åkte till thailand, har fått så sjukt mycket fint denna julen bland annat en cykel av mitt hjärta, jag har äntligen fått min efterlängtade helsvarta HPI mössa, massa pengar till resan och massa annat kul!

resan var helt fantastisk, perfekt på nästan alla sätt och vis. bortsätt från sjukdom.
tänkte skriva mer om thailand i ett seperat inlägg.

så nu är man hemma och börjar komma in i rutiner igen.. idag startade jag igång med träningen igen och det kändes jätte skönt.
jag har även påbörjat min sista termin i gymnasiet och det känns så fruktansvärt bra. nu är det knappt 5 månader kvar till studenten. så underbart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0