sunday

sitter nu slagen i soffan nyss hemkommen från bea och rikard. vi har kollat film och käkat tacos.
ska kolla klart en film till innan jag kryper ner i sängen.
jag är sjukt glad att jag hunnit med 5 träningspass denna veckan, och hoppas på att det kan bli ännu fler nu i veckan som kommer.

jag har fått en del frågor ( inte bara här på bloggen utan överlag ) hur det gått med min viktnedgång, träning och delmål. innan vi åkte gick det riktigt trögt och i flera månader stod det still, men i thailand och framför allt när jag blev sjuk så tappade jag ett antal kg. dock har jag gått upp 1 av dem, men jag håller det ändå vilket känns så himla bra. det gör mig så motiverad, och det kommer bli ännu lättare att nå mitt mål nu. känns så skönt att det äntligen släppte. så nu är det bara att köra på. nu i en månad framöver tänker jag bara köra kondition utan styrka just för att förbränna och inte bygga muskler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0