när tårarna blir till illska

Jag är kommit ett steg längre med mina känslor och det är att istället för alla dessa litervis tårar jag gråtit den senaste månaden har tårarna blivit till illska och irritation. Ikväll är jag så fruktansvärt förbannad och arg att jag inte ens kan gråta (Förutom till filmen) 
Jag känner att det allt mer går till gränsen och rinner över för varje minut som går. Varför blir man elak till personer man älskar? Hur kan man vända så mycket till varandra, mot varandra? När man har delat allt. 
Hade jag för alla pengar i världen fått en tidmaskin och snurrat tillbaka tiden några månader, så hade jag gjort de. 
Men nu kan jag bara se på. 
Nu säger jag godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0